Hayatta bazen sarhoş da olmak lazım. Çünkü hayat, insanın kafası güzel olunca, daha güzel.

Ornitorenk şekerliğiii

ultrakafaskarsk:

yarenkmo:

bisarilsakhepsigececek:

kafamraadd:

wtfnotlar:

Tamamıyla kitabı yaşamak, Sensory Fiction - #WTFnotlar #953

Oha

Bundan istiyom lan

bende istiyorum :(

oha bende istiyorum :(

ultrakafaskarsk:

yarenkmo:

bisarilsakhepsigececek:

kafamraadd:

wtfnotlar:

Tamamıyla kitabı yaşamak, Sensory Fiction - #WTFnotlar #953

Oha

Bundan istiyom lan

bende istiyorum :(

oha bende istiyorum :(

saltadam:

unamusedsloth:

Le Gogh

DŞLSGKJNUAIYUILGKSDLGKEFGFDGHFDŞHÖECGINUOTEAIWJRTNQGMÇFKGÖKSDMGTUŞLKJHGFDSGHJKLŞ

Shdjdjdkdmffkfofldndjdjsjskficixksnsnxjdk

saltadam:

unamusedsloth:

Le Gogh

DŞLSGKJNUAIYUILGKSDLGKEFGFDGHFDŞHÖECGINUOTEAIWJRTNQGMÇFKGÖKSDMGTUŞLKJHGFDSGHJKLŞ

Shdjdjdkdmffkfofldndjdjsjskficixksnsnxjdk

marilynmonroenunkizi:

Marshall a hastayım yaa

İzzet’i görünce ben, vol.2

İzzet’i görünce ben, vol.2

Sevgilinle nasıl tanıştınız?
Anonymous

Ben hazırlık atladığımda onunla aynı sınıfa geldim tesadüfen 9.sınıfta, çünkü o benden bir yaş büyük ve hazırlık okudu. Ama bundan yıllar önce annelerimiz çocukluk arkadaşı olduğu için küçükken de görüşmüştük, tabi o günleri hiç hatırlamıyorum. Yani birbirimizin hayatında hep vardık, sadece yeniden tanıştık, 10.sınıftan yani geçen seneden beri de beraberiz ve hala aynı sınıftayız. Çok inanılmaz bi tanışmamız olmadı yani ama tesadüfler ve şans bizi bir araya getirdi diyebilirim :)